2022-2023 оқу жылында мектепте инклюзивті білім беруді
енгізу және ұйымдастыру
ЖОСПАРЫ
Инклюзивті оқыту- барлық кемтар балаларға мектепке дейінгі оқу орындарында, мектепте және мектеп өміріне белсене қатысуға мүмкіндік береді, оқушылардың тең құқығын анықтайды, адамдармен қарым-қатынасына қажетті қабілеттілікті дамытуға мүмкіндік береді, барлық балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік бейімдеуге, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамай, балаларды айыратын кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, балалардың білімділік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастыру, яғни жалпы білім беру сапасы сақталған тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат.
Мақсаты: Жалпы білім беру мектептері аясында ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың толыққанды білім алуына жағдай жасау.
Міндеттері:
Новоишим қазақ орта мектебі бойынша инклюзивті білім беру және үйден оқытуды ұйымдастыру
барысында жүргізілетін іс-шаралар жоспары
2022-2023 оқу жылы
№ |
Іс-шаралар |
Күтілетін нәтиже |
Мерзімі |
Жауаптылар
|
|
Ұйымдастырушылық жұмыс
|
|||||
1 |
2022-2023 жылдарға арналған білім беру мекемелеріндегі инклюзивті білім беруді және үйден оқытуды ұйымдастыру барысында жүргізілетін жоспар дайындау және бекіту. |
Жаңа оқу жылында инклюзивті білім беруді және үйден оқытуды ұйымдастыру барысындағы жұмыстар дайындалады |
Қыркүйек |
ПМПК мүшелері
|
|
2 |
Мектеп бойынша үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылыр тізімін анықтау, ақпарат жинақтау |
Мектеп бойынша үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылар тізімі анықталады, ақпарат жинақталады |
Тамыз-қыркүйек |
ОІО |
|
3 |
«Мектептік консилиумдар құру және ерекше қажеттіліктері бар балаларға интенсивті, кең және арнайы қолдау көрсету» әдістемелік ұсынымдамасын негізге ала отырып, мектепішілік педагогикалық-психологиялық консилиум құру |
Мектепішілік педагогикалық-психологиялық консилиум құрылады |
. Тамыз-қыркүйек |
Мектеп әкімшілігі |
|
4 |
Инклюзивті оқитын оқушылардың диагнозына байланысты оқу жоспарын анықтап,сабақ кестесін құрып, бекіту |
Оқу жоспары құрылып, сабақ кестесі бекітіледі |
қыркүйек |
ОІО |
|
5 |
Мүмкіндігі шектеулі, психологиялық дамуы тежелген балаларды анықтау. 1,5,10 кластардың жаңа оқу жылына бейімделуін анықтау
|
Мүмкіндігі шектеулі, психологиялық дамуы тежелген балалар анықталады. |
Қыркүйек,қазан |
Психолог |
|
6 |
Тірек-қимыл қозғалысы шектеулі немесе басқа да мүгедек азаматтар үшін пандустар, қоршаулар, тайғаққа қарсы жабын, арнайы белгілер, сыртқы есікке қоңырау т.б. жұмыстарды ұйымдастыру |
Мүмкіндігі шектеулі азаматтардың жағдайы жасалады. |
Ережеге сәйкес орындау |
Мектеп әкімшілігі
|
|
7 |
Үйден оқитын оқушыға берілген БТҚ (компьютер) сабақ барысында пайдалану, мониторинг және динамикалық бақылау жүргізу |
Оқушы АКТ пайдалануға үйренеді |
Тоқсан сайын |
Пән мұғалімдері ОІО |
|
8 |
Инклюзивті және үйден оқыту барысында оқу-әдістемелік құралдар мен дидактикалық материалдар қорын жинақтау |
Білім жетілдіру жүріп отырады |
Жыл бойы |
ОІО |
|
9 |
Инклюзивті және үйден оқыту барысында жүргізілген жұмыстардың қорытынды есебі |
Жұмыстар қорытындыланады, талданады. |
Тоқсан сайын, жыл соңында |
Педагог-психолог Пән мұғалімдері |
|
10 |
ПМПК кеңесін құру,отырыстарын жоспарлау |
Мұғалімдермен жұмыс
|
Қыркүйек |
ПМПК мүшелері |
|
11 |
Инклюзивтік білім беру жағдайында балаларды оқыту бойынша мектепке дейінгі және жалпы орта білім педагогтарының біліктілігін арттыруын ұйымдастыру |
Мұғалімдердің біліктілігі артады |
Жыл бойы |
ОІО |
|
12 |
Инклюзивті білім беруді және үйден оқытуды ұйымдастыру барысында пайдаланылатын әдістемелік ұсынымдар мен әдістемелік нұсқаулармен таныстыру мақсатында коучингтер өткізу |
Инклюзивті білім беруді және үйден оқытуды ұйымдастыру барысында жұмыстану бағытымен танысады, ақпараттанады. |
Қыркүйек - желтоқсан |
ОІО |
|
13 |
Мектептегі инклюзивті білім беру туралы ақпаратты БАҚ және әлеуметтік желі беттеріне жария ету. |
Инклюзивті білім беру туралы ақпаратты БАҚ және әлеуметтік желі беттеріне жарияланады |
Жыл бойы |
Педагог-психолог
|
|
14 |
Пән мұғалімдеріне әдістемелік көмек көрсету. |
Мұғалімдерге әдістемелік көмек көрсетіледі |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі
|
|
15 |
Пәндердің берілуіне бақылау жүргізу |
Жұмыстар, пәннің берілу сапасы бақыланып отырады |
Жыл бойы |
Мектеп әкімшілігі |
|
Оқушылармен жұмыс
|
|
||||
16 |
Үйден оқытылатын оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету |
Оқулықпен қамтамасыз етіледі |
Қыркүйек |
Кітапханашы, сынып жетекшісі |
|
17 |
Үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылардың тұрғын-жай актісін жүргізу. |
Ата-анасымен, отбасы жағдайы, отбасындағы баланың көңіл-күйі |
Оқу жылының басында |
Әлеуметтік педагог
|
|
18 |
Үйден оқытылатын, инклюзивті оқитын оқушының әлеуметтік ортасымен араласуын, бос уақытында немен айналысатына сараптама жасау. |
Оқушылардың бос уақыты ұйымдастырылады |
Жыл бойы |
ТІО |
|
19 |
Түзету дамыту мақсатында жұмыстар жүргізу |
Түзету дамыту мақсатында жұмыстар жүргізіледі |
Жыл бойы |
Психолог, әлеуметтік педагог |
|
20 |
Болашақ мектепке қабылданатын даярлық топ тәрбиеленушілерінің мектепке психологиялық дайындықтарының деңгейін анықтау |
Мектепке дайындық деңгейі анықталады |
Сәуір-мамыр |
Психолог |
|
21 |
Ерекше қажеттіліктері бар балаларды түрлі іс-шараларға, үйірмелерге қатысуын қамтамасыз ету және жүргізілген жұмыстарының қорытындылары мен жетістіктері туралы мәлімет жинақтау. |
Ерекше қажеттіліктері бар балаларды түрлі іс-шараларға, үйірмелерге қатысуын қамтамасыз ету және жүргізілген жұмыстарының қорытындылары мен жетістіктері туралы мәліметтер жинақталады |
Жыл бойы |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
|
22 |
Үйден оқытылатын, инклюзивті оқитын оқушыларды дәрігерлік бақылауда ұстау. |
Денсаулығы бақыланады |
Жыл бойы |
медбике |
|
Ата-аналармен жұмыс
|
|
||||
23 |
Үйден оқытылатын, инклюзивті оқитын оқушының ата-аналарымен жеке кездесу |
Ата-аналарға жан-жақты көмектер, кеңестер беріледі. |
Қажет кезінде |
Мектеп әкімшілігі ПМПК мүшелері |
|
24 |
Әлеуметтік-психологиялық қызметтер көрсету, ата-анасына кеңестер беру |
|
Жыл бойы |
Психолог, әлеуметтік педагог |
|
25 |
Даярлық топ сыныптарының ата-аналар жиналысында баяндама оқу |
психологиялық зерттеу жүргізу |
Сәуір-мамыр |
Психолог |
|